Ontwerpen Xbox CD hoes met Photoshop

Mijn nieuwe CD layout is gebasseerd op het spel Mordern Warfare 4 wat nog moet uitkomen. In mijn vorige opdracht had ik al een voorkant van een CD hoesje gemaakt voor dit spel.

Wat ga ik doen?
Nu wil ik de CD zelf ontwerpen en dan samen in 1 afbeelding verwerken waarbij je zowel de voorkant, de hoes en de CD kunt zien. Het moet eigenlijk een foto worden die gebruikt kan worden als advertentie. Hieronder zie je alvast een plaatje waar ik nu mee bezig ben. De CD begint er al aardig op te lijken.

CD_V3

Zo heb ik het gedaan
Uiteindelijk wil ik proberen om een 3D plaatje te maken waabij ik ook de foto van de vorige opdracht wil gebruiken. Het is de bedoeling om een soort van advertentie foto te maken waarbij je een openstaande hoes ziet waar je nog net de CD kunt zien.

Samenstelling

Zoals je ziet heb ik van de vorige opdracht (de foto van de  voorkant waar mijn gezicht in is verwerkt) in 3D proberen neer te zetten. Nou ik kan gerust zeggen dat ik daar wel even mee bezig ben geweest. Volgens mij heb ik alle mogelijkheden van Photoshop wel een keer voorbij zien komen. Toch is het me uiteindelijk gelukt. Ook heb ik de foto van de voorkant een 3d dikte kunnen geven waardoor het net lijkt of het een echt hoesje is. Dus dit is zo’n beetje het idee. Natuurlijk moet ik hier nog vanalles aan veranderen.

 

Plaats een reactie